Gratis Levering
OVER Nkr1,906.67
 

Om Gameplay Watch spill Online

Publisert: onsdag 09. november 2016

Overwatch er et første-person skytespill som har troppsbaserte kamper med to motstridende lag med seks spillere hver.





 Spillerne velger en av flere heltekarakterer, hver med sine egne unike evner og rolle klasser De fire karakterroller inkluderer :. Offense tegn med høy hastighet og angrepet, men lav forsvar, forsvars tegn ment å danne flaskehalser for fiender, støtte tegn som gir buffs og debuffs for sine allierte og fiender henholdsvis (som helbredende eller hastighetsendringer), og tank tegn som har en stor mengde av rustning og treffer punkter å motstå fiendens angrep og trekke ild unna lagkamerater. Under pre-match setup, spillere på et team vil bli gitt råd fra spillet hvis deres lag er ubalansert, for eksempel hvis de mangler defensive helter, oppmuntre spillerne til å bytte til andre helter pre-match og balanse start team. Innenfor en kamp, ​​kan spillerne bytter mellom figurene i -game etter dødsfall eller ved å returnere til sine hjem base. spillet er designet for å oppfordrer spillerne til å bytte tegn til å tilpasse seg det kamp fremgang.




En skjermdump fra Watch mens i-kamp. Spilleren og deres allierte er angitt i blått, mens motstanderlaget er i rødt. Tegnet helse bar vises nederst til venstre, deres viktigste ferdigheter og angrep vises nederst til høyre, og deres fremgang mot deres ultimate vises nederst i midten.

Hver helt har en primær angrep eller dyktighet og minst to andre ferdigheter som kan fremkalt når som helst, noe som krever en kort nedkjølingsperiode før de kan brukes på nytt. Videre har hver spiller sakte bygger opp en meter mot sin karakters "ultimate" ferdighet ;. denne måleren bygger seg opp over tid, men kan bygge opp raskere for å bekjempe motstandere eller utføre andre gunstige oppgaver for laget sitt som å helbrede andre gruppemedlemmene Når det er klart, kan spilleren bruke denne ferdigheten til enhver tid som kan vare i noen få sekunder (som økt angrepsstyrke eller immunitet mot angrep) eller være en enkelt kraftig handling (for eksempel gjenopplive noen nylig falt gruppemedlemmer), etter som de da må vente på måleren for å fylle opp igjen. Motstridende spillere vil bli varslet om bruken av denne ultimate muligheten av utrops fra karakter, ofte i karakter morsmål, for eksempel, vil revolvermannen McCree rope "det er midt på dagen" som spiller engasjerer den ultimate muligheten til å målrette flere synlige fiender og håndtere dødelig skade på de fortsatt i sikte. Dette gir motstridende spillere et kort øyeblikk for å prøve å ta dekning eller svare på riktig måte.




Et annet meter spor hvor mange poeng i runde en spiller har scoret over tid, som blir belønnet for å drepe eller bistå i å drepe, og gir teamet forsvar eller healing, og scoret saklige poeng. Når en viss terskel er nådd, vil spilleren tegnet ikon være "on fire", som representerer det tegnet er en trussel, men ellers ikke direkte påvirker gameplay. Denne måleren vil sakte falle hvis spilleren ikke fortsetter å score poeng.




Spillet registrerer viktige hendelser av hver spillers prestasjoner, for eksempel en rask rekke dreper eller en effektiv bruk av teamet healing. På slutten av spillet, bestemmer spillserver den viktigste skuespill av en spiller, og viser dette til alle spillere på slutten av spillet, som heter "Play of the game" (ofte abbreviaed til "PotG" eller "POTG"). i konkurranse kampene, høydepunktet på slutten av en kamp kalles "Play of the Match" (ofte forkortet til "PotM" eller "POTM»), på grunn av de lange kampene i konkurrerende spill. Opptil fire individuelle prestasjoner for spillerne på begge lag er så markert og spillerne får muligheten til å rose en spiller hver.




Spillere får erfaring etter en kamp mot en metagame erfaringsnivå basert på flere faktorer som for eksempel om de vant eller tapte, hvor effektive de brukte sin karakters viktigste makter, blir tildelt gull, sølv eller bronse for sitt team på seks kategorier som mest tid brukt på målene, og slo tidligere personlige rekorder i disse kategoriene ;. denne opplevelsen er bare fått når du spiller på spillets matchmaking moduser og ikke i tilpassede spill om å få en opplevelse nivå, kan spilleren tjene en tyvegods boks, hver som inneholder fire tilfeldige kosmetiske elementer for individuelle helter, inkludert seier utgjør, maling spray, alternative skinn (kostymer), emotes og telefonlinjer. De kan også tjene in-game valuta kalt "kreditt" som kan brukes til å kjøpe bestemte kosmetiske elementer direkte. Duplikat elementer blir belønnet med in-game valuta. Spillerne har også muligheten til å kjøpe tyvegods bokser med real-world penger gjennom microtransactions.